Oblíbený kurz Podnikni to! je pro letní semestr opět v nabídce Kariérního centra UP

Středa 20. únor 2019, 9:12

Láká vás svoboda v podnikání, ale nevíte jak začít? Pak dorazte na první byznys kurz svého druhu na UP. Minimum teorie, maximum praxe. Krok za krokem přetvoříme váš nápad v reálný byznys. Bude to dřina i zábava.

Že žádný konkrétní plán ještě nemáte? Nevadí, i s tím vám pomůžeme. 

Celým kurzem vás letos provede Maxim Dužek, který se už ve dvaceti stal spolumajitelem technologického startupu Gliderpath. Později podnikal na volné noze jako marketér. Dnes je spolumajitelem Podnikni to!, kde jako lektor a mentor pomáhá začínajícím podnikatelům.

Co vás na kurzu čeká?

  • Ukážeme vám, jak najít kvalitní byznys nápad a jak s ním dál pracovat.
  • Váš nápad přetvoříme v reálný záměr.
  • Naučíme vás vše otestovat „naživo“, přímo u cílové skupiny.
  • Zjistíme, zda je váš plán natolik dobrý, že na něm dokážete vydělat.
  • Probereme marketing, obchod i finanční zdroje pro vaši nově vznikající firmu.
  • Pozveme si pár hostů z praxe, od kterých získáte zpětnou vazbu. A poradí vám, jak pokračovat dál.

Celý kurz tvoří 8 setkání – uskuteční se vždy v úterý od 15:30 do 18:30 v prostorách Kariérního centra UP.

Začínáme 5. března, přihlaste se na webu kariérního centra.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)