Darujte krev s rektorem!

ilustrační foto: archiv Žurnálu UP
Úterý 5. únor 2019, 8:07 – Text: OM

V rámci Akademického týdne (18.–24. 2. 2019) se uskuteční další běh tradiční výzvy Daruj krev s rektorem aneb Modrá je dobrá!

Vyzýváme tímto všechny studenty a zaměstnance univerzity, aby přišli 18.–22. 2. darovat to nejcennější co mají, tedy svou krev. Všichni dárci z řad studentů i zaměstnanců obdrží po předložení ISIC karty či průkazu zaměstnance malý dárkový balíček od UPointu a Fakultní nemocnice Olomouc.

Proč byste měli darovat?

Protože bezplatně darovat krev či krevní plazmu je pocit k nezaplacení a protože věříme, že studenti a zaměstnanci univerzity by měli jít příkladem. Za posledních pět let bylo díky naší iniciativě darovat krev přes 4 000 členů akademické obce.

Kdo může darovat?

Veškeré informace o tom, zdali jste vhodným dárcem, naleznete zde. Prosíme, abyste si podmínky řádně prostudovali, a předešli tak případným zbytečným návštěvám FNOL. Každoročně jsou takových zbytečných návštěv desítky. Nejste-li si jisti, zda podmínky splňujete, nebojte se nám napsat! 

Akce probíhá ve spolupráci s Transfuzním oddělením Fakultní nemocnice Olomouc a iniciativou 470 ml.

V případě zájmu o darování krve se hlaste na e-mailu daruj.upol@gmail.com.

Do předmětu e-mailu prosím napište heslo: DARUJ.

Do těla mailu pak uveďte: jméno a příjmení, datum narození, fakultu, kterou zastupujete, a zdali jste student, nebo zaměstnanec.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)